پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227683
احتمال گرفتن ميزباني جام جهاني کشتي آزاد از ايران
تاریخ انتشار : 1395/11/16 11:07:00
نمایش : 1887
يکي از قوانين اتحاديه جهاني کشتي براي ميزباني مسابقات بين المللي در کشورها اين قانون است که شرايط اخذ ويزا براي همه تيم هاي شرکت کننده وجود داشته باشد که با اين اوصاف شايد مسئولان فدراسيون جهاني به اين فکر بي افتند که ميزباني جام جهاني کشتي آزاد را از ايران بگيرند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به دنبال بيانيه‌اي نناد لالوويچ در رابطه با مخالفت ايران با حضور تيم کشتي آمريکا در جام جهاني کشتي آزاد مبني بر اينکه با اين که اميدوار بوديم وزارت خارجه ايران تصميم ديگري بگيردو به تصميم فعلي آنها با همه پيچيدگي‌هايش احترام مي‌گذاريم ولي ما به زودي براي جام جهاني کشتي آزاد راه‌ حلي پيدا خواهيم کرد اين احتمال وجود دارد که به طور کلي ميزباني اين تورنمنت از ايران گرفته شود.

بنابراين گزارش يکي از قوانين اتحاديه جهاني کشتي براي ميزباني مسابقات بين المللي در کشورها اين
قانون است که شرايط اخذ ويزا براي همه تيم هاي شرکت کننده وجود داشته باشد که با اين اوصاف شايد مسئولان فدراسيون جهاني به اين فکر بي افتند که ميزباني جام جهاني کشتي آزاد را از ايران بگيرند.

گفتني است
فدراسيون کشتي روسيه آمادگي خود را براي ميزباني رقابت هاي جام جهاني کشتي آزاد اعلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html